piątek, 18 sierpnia 2017

#letmetakeaselfie

Instagram 

ASYSTENTKA DYREKTORA DZIAŁU SOCIAL MEDIA

#NOWIBOGOWIE • #INSTAMODELKA • #MINNEAPOLIS
po prostu

Izzie

Instagram powstał w 2010r. W ciągu pierwszych 24 godzin powstało na nim 25 tysięcy kont. Ludzie pokochali tę aplikację za możliwość ulepszania zdjęć filtrami i ich "personalizacji". Nie bez znaczenia była tu także prostota obsługi. Aby opublikować zdjęcie wystarczyły 3 tapnięcia, a żeby polubić czyjąś fotkę wystarczyło stuknąć w nią 2 razy.
Po 9 miesiącach od premiery Instagram miał 7 milionów aktywnych użytkowników. Jednymi z pierwszych celebrytów korzystających z serwisu byli Justin Bieber oraz Ryan Seacrest. Obecnie największą liczbę obserwujących mają profile gwiazd popkultury i sportu, takie jak Selena Gomez, Ariana Grande, Taylor Swift, Beyoncé, Cristiano Ronaldo czy Kim Kardashian.
Najwięcej obserwujących ma jednak sama Instagram, która narodziła się w pierwszym roku działania aplikacji. Jej konto przyciąga ludzi zdjęciami słodkich kotków (ma ich aż dwa, jak na prawdziwą gwiazdę internetu przystało) oraz kolejnymi stylówkami, których udostępnianie wręcz uwielbia. Ostatnio również publikuje inne zdjęcia, głownie z hashtagiem #work, bowiem spełnia się jako kobieta pracująca w korporacji Mr. Worlda.

Nigdy w życiu nie korzystałam z instagrama, więc podejrzewam że będzie ciekawie. Idealna osoba na idealnym miejscu :D
Przedstawiam wam ostatnią z moich pań, mam nadzieję że ją polubicie. Karta jest jaka jest, czyli nic konkretnego w niej nie ma, ale powiem szczerze, że pisało mi się ją najtrudniej ze wszystkich. Właśnie dlatego, że nie bardzo wiedziałam co chcę w niej zawrzeć. Postawiłam w końcu na ogólne informacje, a samą Izzie można będzie poznać w wątkach. Bo fajna z niej dziewczyna, tak sądzę :) Na zdjęciu przepiękna Blake Lively, w tytule popularna kilka lat temu piosenka, do posłuchania w linku pod imieniem. Do oddania mam dwie postaci, obie są w Poszukiwanych (YouTube, Fashion Guy) - zapraszam, będzie fajnie. 
Walczę!

8 komentarzy:

  1. [Instagram! Nie korzystam ale szanuję :D
    Tak, gwiadzdki internetów oraz instagramów... Karta ciekawa, coś się tam niby o tym Instagramie wie, ale jest to naprawdę niewiele. Powodzenia z kolejną postacią :) Samych wspaniałych wątków oraz niech hasztag zawsze będzie z tobą i niech JuTjub się szybko pojawi!]

    Lucek
    Makaron

    OdpowiedzUsuń
  2. [Cześć! My już wiemy, że nasze panie się nie będą lubić (a przynajmniej moja pani nie będzie lubić Insta), ale i tak jak masz chęć to zapraszam. ;)]

    Oshun & co.

    OdpowiedzUsuń
  3. [No to rzeczywiście idealnie xD Ale nie martw się, ja też nigdy nie korzystałam (no ok, może parę razy otwierałam czyjeś fotki jak mi ktoś wysyłał link... ;>), więc w razie co nie będę wypominać błędów, czy jestem idealną kandydatką do wątku? :D W każdym razie, mi się karta podoba (nadal czekam na zdrapki), powodzenia z trzecią blondi :D]

    NRJ & Posejdon & Nike

    OdpowiedzUsuń
  4. [Witam kolejną pracownicę! :)
    Blond trio jak widzę w komplecie. Trzymam kciuki by Ci się udało ogarnąć Instagram, bo sama też kompletnie nic o nim nie wiem.
    Życzę dużo dobrej zabawy, dużo kotków i YouTuba! :)
    No i wpadnij na wątek z szefem. #work xDDD]

    - Administracja (#Szef)

    OdpowiedzUsuń
  5. [Hehe, Lucek i Instagram to dobre połączenie :D On walnięty i jest super. Możemy nawet zrobić, tak że Lucek jak każdy szanujący się "gejmer" ma konto na instagramie...ale to w sumie nam nic nie daje, ale daje natomiast to że Lucek z zamiłowania jest imprezowym diabłem pochłaniającym wódkę niczym najwybitniejsi Polscy oraz Rosyjscy zawodnicy trenujący "picie na umór" xD
    Może Lucek wyciągnie Insta na jakąś imprezę, bo w sumie #party, #typowypomysłzLuckiem i #wódka ;)]

    Lucek

    OdpowiedzUsuń
  6. [Ej, a ja mam instagrama, a i tak nie ogarniam xD
    Za to z Insta chętnie poszalejemy, szczególnie Helcia, która czekała na nią z utęsknieniem ♥]

    Hel, Thor & Spadająca Gwiazda

    OdpowiedzUsuń
  7. [Jak na lato :D Jako nowe boginie, w dodatku takie super (skromność :D) na pewno będą się świetnie dogadywać, Nike stara się zapomnieć że była Nike, więc czyste fit życie z niej emanuje :D
    Masz jakieś pomysły?]

    Nike

    OdpowiedzUsuń
  8. [Wyprzedziłaś mnie, bo również chciałam powitać twoja nowa postać. Posiadanie ich w liczbie trzech jest niezwykle kuszące, ale tez podziwiam za to, ze potrafisz znaleźć na nie czas. Jako, że nie chcę śmiecić też pod innymi kartami, napiszę to tutaj. Eostre uratowała ten serial! Nie potrafiłam się przemóc przez kolejne odcinki z powodu Laury - chyba nie było jeszcze postaci żeńskiej, która by mnie tak irytowała. A w ostatnim odcinku nasza Pani Wiosna pokazała, co potrafi i zdobyła moje serduszko <3 Mam nadzieję, że na blogu odniesie równie spektakularny sukces, ale też i pozostałe twoje panie. (#teamEostre) Liczę, że jakiś wątek nam wpadnie, lecz wymyślanie nigdy nie było moją mocną stroną. Powiedz mi tylko, która z nich najlepiej pasuje, a ja spróbuje wytężyć swój umysł :D]

    #PAN PIORUNÓW

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez drama queen. Obsługiwane przez usługę Blogger.